Accepterad Startklar2.0 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Startklar2.0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Startklar2.0

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gipzY

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Klasson

Vad är ditt discord namn? Methmet Gachba#0341

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 1996

Berätta om din karaktär. Låt mig presentera Gunnar "Guns" Arklöv.

En kille som hänger mycket på gymmet, om du skulle se Gunnar så hade man sagt direkt att det är ryss femmor i den kroppen. Gunnar kan vara mentalt ostabil ibland men innerst inne har han ett hjärta av guld och är silkes len inombords. Gunnar har också ett stort intresse för bilar,båtar,brudar och bärs men har aldrig lyckats få framgång i nån av det intressera.

Gunnar största intresse är gymmet som man borde förstått vid den här tiden. Om han inte är på gymmet så är han fast i det vanliga hamster hjulet. Det leder oss rakt in i nästa fråga, Gunnar vill ut ur hamster hjulet och hitta på ngåot nytt och det är just därför han tar kontakt med denna staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med god stämning,många roliga scenarion och lite drama (som behövs i RP för att det bli spännande!) :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har en polare som började spela på denna servern och tipsade mig. Vi har RP:at ihop.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 100h

Hur hittade du Multistaden? Polare som tipsade!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nu läget. Men spelat mycket RP i mina dagar.

Tillbaka