Nekad Startklar121 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Startklar121

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? oblock_12

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi jonsson 2007-8-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag är snäll om personen e snäll tillbaks , Jag dömer inte eller blir sur, man kan ba fråga vad som helst. bra rp och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: heter Teo Wollman och är i just nu 20 år gammal. Teo har, som en del andra i sin omkrets haft en dålig uppväxt där mycket knark och dåliga förhållanden varit inblandade. Under sin uppväxt så förlorade han sin pappa i en bilolycka, däribland så omkom även hans ena syster Vanessa Dessa händelser har satt trauma i Teo och han har därför aldrig kunnat bli desamma. Teo har dock försökt att bortse från dessa scenarion och fokusera på sitt egna liv genom att utbilda sig själv. Han gick därför på vuxenskola och pluggade upp sina gamla betyg som inte var bra. Med dessa betygen så ansökte Teo till univeritetet till att bli polis denna utbildningen var på 2.4 år och Teo klarade den på håret. När Teo var färdig så blev han medlem i poliskåren och kunde sedan bli en polis och tjäna pengar åt sin mamma som nu var gammal och inte kunde försörja sig själv med sin dåliga pension. Detta är i stort sätt min karaktär, beskrivet utifrån alla möjliga aspekter. En annan sak att förklara är att han försöker umgås i bättre trakter/personer för att inte komma in på den dåliga vägen igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att vara kreativ i RP och försöker alltid göra scenarion intressanta. Jag gillar att spela olika roller, inte bara "gangster", utan typ mekaniker, taxichaffis osv också. Jag försöker alltid respektera andras RP och bidra till att det blir roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna utan att göra så att alla kan ha ett bra och roligt senario. Att man själv också kan förlora något i ett scenairo.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är något man inte skulle göra i verkliga livet som att slå ner en polis utan anledning, rdm är när man dödar någon anledning, vdm är när man använder sin bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: För få logs, Gå in och rpa lite mer så gör vi en ny granskning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Nekad.
Anledning: För få logs, Gå in och rpa lite mer så gör vi en ny granskning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
Jag har spelat nu ni borrde få logs på mig nu ida.

Tillbaka