Nekad Startklar đź’Ż | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Startklar đź’Ż

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad heter du pĂĄ discord? Startklarđź’Ż

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vanliga skoldagar:
15:00-23-00
Fredag till söndagar:
10:00-3:30/05:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tyvärr kan jag inte skicka bild då min windows knapp är sönder men har ungefär 40 banna och alla dessa banna är då från när varit icke medlem och har haft lall rp ect.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt har en uppgift på att vart du en går så ska det inte vara någon lall några bilar som krävs dv, du skall banna/kicka om folk gör regelbrott vi Servervakter ska även underlätta arbetet för staffs vi har även ett krav att minska prestandan på servern genom att dva bilar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt då jag känner att jag skulle kunna ta uppgiften och ansvaret att vara det. Är som sagt aktiv på servern och känner att kan ta det ansvaret att medans jag patruller som polis så kan jag även passa på att dva bilar och göra det bästa för servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. låt oss säga om att du mitt i ett kriminellt scenario där du är är den målsäganden som är kidnappad ect. Då kan tex du som en korrupt SV kicka eller banna de mitt i scenariot. Det kan även vara att när du är 12 timmad som kriminell så kan du som en korrupt sv ressa dig och fortsätta RPa vilket inte är okej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka