Accepterad Starre | Medlem ansökning [TIMMEH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Starre

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ruben Dufva

Vad är ditt discord namn? Starre1876

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik Gustavsson 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, snäll och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Patrik Gustavsson föddes och växte upp i en liten stad i Sverige, men från tidig ålder verkar han ha stött på en tragedi efter en annan. Allt började när pojken fick en olycka och fick sina föräldrar dödade, efter vilket han skickades in i fostervårdssystemet, men uppenbarligen var han missnöjd och aldrig lycklig där. Men som tonåring bestämde han sig för att rymma från fosterhemmen och välja vägarna istället. För att få ekonomin att gå ihop började han begå småbrott och föll så småningom in i gäng där han introducerades till narkotikaaffärer och andra kriminella aktiviteter. Patrik var djupt tävlingsinriktad och lyckades hitta ännu närmare gängmedlemmar som Jesper, som han betraktar som en bror. Litet visste han att allt detta skulle förändras när Jesper mördades i en konflikt mellan två gäng. Patrik fann sig själv skräckslagen och kom till en äkta insikt om hur eländigt hans liv hade blivit, och från det ögonblicket beslutade han sig för att ta ett steg tillbaka från gängkulturen helt och hållet. Det var svårt. Även efter tonårens hemskheter som gängmedlem hade han fortfarande ett smugglarsrykte knutet till sig, vilket gjorde det svårt att hitta arbete, och han blev avvisad i den lokala butiken där han försökte få anställning. Trots utmaningarna fortsatte han att pressa sig själv. Från en mycket ung ålder hade Patrik utvecklat en passion för att designa båtar och hade turen att få en praktikplats på en varv. Nu har han utvecklats till någon ny och verkar mer riktad och målinriktad, och har lämnat det liv han en gång levde bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är erfarna roll spelare jag vet mycket om RP. Jag kommer bidra med roliga scenarion till alla. Jag kommer använda /SME och /ME ofta för att påverka RPn positivt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för scenariot ska vara roligt för båda och inte bara för att kunna vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har alltid hålt mig till reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft, VDM, RDM och Cop bait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bli medlem för att få upp RP nivån på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka