Nekad Starprinz | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Starprinz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198819796221/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? starprinz#9234

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Per Alaskasson och är 37 år. Han hade en ganska dålig barndom med lite vänner och svårt i skolan. På gymnasiet så pluggade han fordon och transport därför att han ville ge sig in i bilbranschen som äldre. Men när han väl gick ur gymnasiet så visade sig det att det inte var så lätt att få ett jobb. Han stod kvar med två val antingen plugga vidare eller söka annat jobb. För tillfället så jobbar Per på postnord men är villig att plugga vidare senare i livet. Fest kan också sitta bra då och då eftersom han får släppa los med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Den har en otroligt härlig community. Det är väldigt roligt och det hade vart väldigt tråkigt att bli avstängd från en sådan server. Därför kommer jag bara göra gott för servern. Jag ska spela aktivt, följa reglerna och se till att servern upprätthålls och fungerar. Jag kommer att spela mer och mer unive även om jag inte blir medlem men det skule vara otroligt mycket roligare att vara medlem för man kan göra så mycket mer. Att leva som ett riktigt liv fast i spel är hur roligt som helst. Att jobba, skaffa vänner. Allt. jag ska hålla mig så professionell som möjligt. Servern är riktigt bra, så lallare skulle vara väldigt tråkigt eftersom det förstör servern. Min plan för min karaktär är också väldigt bra och som kan bidra till roleplay och karaktären samt servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till en bra och god RP. Jag kommer hjälpa nya medlemmar att kunna uppnå sitt RP liv. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag googlade upp bästa svenska roleplay serverna på FiveM. Unive var första resultatet.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka