Nekad Starkjonas | Medlem ansökning [rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Starkjonas

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joar

Vad är ditt discord namn? joank8551

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Berätta om din karaktär. jonas stankovic är en ung kille som invandrade till(grannstaden till vart unive utspelar sig) med sin mamma. Vid en ung ålder så hade han och hans mamma väldigt dåligt med pengar eftersom mamman hade det svårt att hitta jobb i stan och skulle samtidigt betala för jonas utbildning. Så när jonas var 14 år gammal så ville han skaffa jobb för att han såg hur svårt hans mamma hade det så han började sommarjobba med att diska på en resurang i närheten men jonas märkte snabbt att man inte fick så mycket pengar som han trodde. När sommarlovet var slut så kom han till skolan och förklarade för hans kompis att han inte tänkte sig att det var så svårt att tjäna pengar och då sa kompisen till jonas att "det inte är så svårt som du tror" och drog ut en stor bunt med 500 lappar ur hans magväska och visade för jonas. Jonas blev fångad direkt och frågade hastigt hur han hade så mycket pengar och kompisen svarade att "ifall du vill veta så måste du komma med mig" och han drog med jonas på ett uppdrag som kompisen hade fått vilket var att leverera ett paket fullt med knark till ett speciellt ställe. Kompisen sa till jonas att han också kunde börja tjäna så mycket pengar som han och jonas tvekade först men sade att han behövde dra hem. Jonas tänkte på det kompisen sa och sedan tänkte på hur svårt hans mamma hade det och dan efter i skolan så sa jonas till kompisen att han var med på det. Efter att jonas hade levererat flera paket så hade han tjänat flera 1000 lappar och han kände sig besatt av pengarna så han frågade om ett jobb som gav han mer pengar än innan och denna gången skulle han sätta sig i en bil med en pistol och ta livet av en annan människa och i den stunden tänkte han tillbaka på när han var liten i serbien och hur mycket han gillade fotboll och i den stunden så ville han inte länge göra det så så fort dom skulle ut ur bilen så sprang han iväg och snabbt sprang hem och erkännde allt för hans mamma och hon sa till jonas att han inte länge kunde stanna kvar i den staden för att de skulle jaga han så han tog sina pengar och flydde till(vart unive utspelar sig) och köpte en liten lägenhet och levde på de pengarna han hade tjänat ett tag tills han tyckte att det var lungt att kunna gå ut och visa sig i stan så han ansökte till ett universitet i närheten och skaffade sig en utbildning och sedan fick ett vanligt tjänande jobb i staden som anställd på en byggfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle säga att jag kan bidra med en bra RP och roliga scenarion och följa reglerna så att alla scenarion och Rp blir roligare och rättvist.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag känner att det innebär att man inte ska vinna alla scenarion för att man ska spela för att ha kul och ha kul med sina vänner och inte göra nåt som gör att RPn blir tråkig för andra eller att förstöra scenarion för att man vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja som t.ex VDM som står för vehicle deathmatch vilket innebär att man inte ska använda sitt fordon som vapen utan nåt bakomliggande scenario. NLR som står för new life rule betyder att man inte ska komma ihåg något som hände precis innan ens karaktär dog. Sunt förnusf som innebär att man ska själv kunna fatta beslut som är rimliga och rättvisa för en bra RP. typ som gyllene regeln fast för RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej detta är förhoppningsvis min första server på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att spendera mycket tid på servern och förhoppningsvis jobba mig upp till staff så småning om

Nekad. Utveckla punkt 5 "Vad kan du bidra med till serverns RP?". Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka