Accepterad Stark | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stark

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melkergutten

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jack Karlsson är 24 år gammal och velat jobba med bilar sedan han var 6 år gammal det började med att han och hanns pappa började kolla på ett tv program när dom fixade upp gamla bilar och gjorde dom som nya igen och där började hanns intresse med bilar varje dag när hanns pappa hämtade honom från skolan så åkte dom hem och kollade på de programmet i nån timme sen gick till sitt rum och spelade när han blev lite äldre typ 15-17 år så började han med hänga med fel folk och kom in i det kriminella livet sen när han blev 19 skaffade han ett jobb på mekonomen och det hjälpte han lite med att komma undan från det där livet sen kände han att han ville testa bli en bilförsäljare så han sa upp sig på meko och började på Marja-lisas där han trivdes jättemycket och han slet jätte mycket på det jobbet och blev tillslut biträdande chef och började tjäna ganska mycket sen köpte han några schysta bilar så slutade han med sin karriär och nu vill han komma tillbaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig social RP. Jag kan också bidra genom OOC att anmäla folk som sänker serverns rp nivå. Jag ska jobba mig framåt inom RP:n och försöka få mycket vänner och mycket kontakter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario och inte bara spela för sin egen vinst så att det blir roligt för båda parternas RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja några ex är RDM: döda ngn utan anledning och VDM: använda fordon som vapen. ingen utav dessa är tillåtna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är schyst, hjälpsam, erfaren,

• Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till! Kom ihåg att ändra så du har samma namn på Discord som på Steam!

Tillbaka