Nekad Stark | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stark

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melkergutten

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jack Karlsson är en kille sen han var liten velat jobba med bilar vilket va en av hans största intressen och när han blev 18 så började han jobba på merkonomen som hanns första jobb. några år senare slutade han jobba där för de va inte mycket pengar så han började på Marja Lisas för det va mer pengar och han ville börja bli bilförsäljare för de tyckte han va intressant och han tyckte inte om att slita så mycket på jobbet. sen jobbade han där i några år sen blev han ganska högt uppsatt sen började han hänge med sina gammla vänner som va kriminella som fick mig att gå med i gäng och det började gå dåligt för gänget så alla delades upp och han blev hemlös för han hade inget jobb men nu vill han ändra sitt liv och fortsätta med sin dröm som bilförsäljare

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra RP, hjälpsam om jag ser någon begå ett regel brått

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så att det blir kul för alla i scenariot. t,ex om jag krockar med någon och han kanske dör så lämnar jag bara inte han där om jag har klarat mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är schyst, hjälpsam, erfaren,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka