Accepterad StarGamingTv | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StarGamingTv

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809017401/

Ditt Hex-ID: 11000013296ec39

Vad är din discord tagg? StarGamingTv#6174

Vem var det som bannade dig? MORKIL

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som att jag körde på han med flit men så var inte fallet jag körde lite för fort i stan men det gjorde även han jag krockade med i korsningen han sa till och med själv att han själv körde för fort men vi började ju att RPa å så. Men måste tänka mer på min hastighet i stan riktigt dumt gjort utav mig och även han i M4an. Men ska ju som sagt tänka på detta eftersom det finns fler som kör som dårar i staden då är det rätt dumt å va likadan så kommer å börja sköta mig mer i trafiken så inte man får sån här "Onödig bann" som inte hade behövt att hända. Om jag hade följt hastighets begränsningen så! men som sagt jag skulle till vänster och han rakt och då frontalkrockade vi i korsningen vid Palace. (Han kom ifrån Vänster)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Chilla omkring i staden fortare än 80 km/h vilket var dumt utav mig måste tänka mig mer eftersom det riskerar mycket för mig själv och. andra så kommer hedan efter tänka på min hastighet i staden så man inte krockar med folk. Men hållde på att sälja en bil som sagt i stan leta efter folk som kankse kunde tänka sig köpa den. Men ingen dog alla överlevde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var jag som gjorde fel och även han jag krockade med, Men vi båda körde alldeles för fort men kan inte stå för han utan jag får stå för mina egna misstag och ja det var jävligt dumt å onödigt å köra fort i stan kommer å göra det utanför staden från och med denna gång!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM var den förra och ja den har jag tagit lärdom ifrån. Sen så var det D SYNC När jag fick för RDM också så!.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört i en laglig hastighet å inte för fort för att kunna hindra detta!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra för fort i stan iaf tänka mig själv mera eftersom detta var ju super dumt å onödigt gjort av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka