Accepterad StarGamingTv | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StarGamingTv

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
45
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2021

Vad heter du på discord? StarGamingTv#6174

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Veckodagar Mån-Tors 17:00 20:00. Fre-Lör 18:00 - 00:00 Kan vara längre men är väl lite hur jag känner själv om man vill spela längre eller inte samma Mån-Tors. Beroende på hur trött en ä!

Hur länge har du spelat på Unive? Inne på min 7 Månad ska det va nu!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla koll så gott jag kan på servern, när man är ute och rpar för att å se till så alla i min omgivning sköter sig!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till att vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till så att dem får mindre lallare osv. Jag har ju spelat på unive så pass länge så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar ooc ig och så vidare. Vilket är sjukt störande och förstör rpn något enormt, Jag menar detta har jag märkt flertal ggr då jag är Chef på Auto i skrivande stund.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo men att rensa arbetet för alla Trainee´s Och Staffs lite grann i servern då dem har lite viktigare saker att göra än att dva bilar och kicka lallare.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag varit det ganska länge och inte fått klagomål, Men kortfattat så man håller koll å så å ser till att ALLTING rullar på som det ska i servern. Sen är jag jue i behov av det som Chef på Autoexperten då det kmr in väldigt mkt lallare där!

Varför vill du bli servervakt? För att kunna hjälpa servern så gott jag kan med alla andra "Servervakter" Och "Staffs" Med dva och hålla koll på folk och kicka och lägga svban om det behövs på folk eller ta det högre om personen har gjort något riktigt grovt regelbrott för servern!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jaduuu /dv (Tar bort bilen till nästa restart) /kick (Kickar personen ut ur servern) /sv (För SV Chatten) /svban (För att läggs en 1H ban på dem) Är väll dem du använder mest som SV vakt och även ksk /m (För att tala om för personen å ge dem en varning eller nått)

Är du whitelistad på serven? Ajjemen!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 3 ggr 1 krock som jag inte vet varför jag fick bann på då vi båda rpade.. och 1 när jag körde för fort UT från torget och den sista var lite felaktig då jag bar mask men var inte PÅ piren utan 2 gator utanför!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka