Inaktuell StarExtreme | Medlem ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StarExtreme

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad är ditt discord namn? StarExtreme#7157

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Gunnar Eldblom, sån av Erik Eldblom, föddes i Stockholm 7 juni 1998. Gunnars pappa Erik var en en ensam pappa och jobbade som polis. Pappa Erik ville alltid att Gunnar skulle bli polis en dag. Gunnar är det enda barnet i familjen. Gunnar och hans pappa brukade mecka med bilar på sin fritid. De har alltid haft en väldigt bra relation tillsammans. Ibland fick Gunnar följa med till Eriks jobb på polisstationen, där kollade han på alla poliser som sprang runt och jobbade, svarade på samtal och mycket mer. Gunnar tyckte att det såg jätteroligt ut! Pappa Erik dog 2011 när Gunnar bara var 13 år. Då blev det väldigt jobbigt för honom, han började hänga med fel personer och livet gick helt enkelt inte bra. Men sen kom Gunnar ihåg vad hans pappa hade sagt, Gunnar skulle bli polis! Efter den dagen har Gunnar alltid försökt att bli polis. Idag är han 23 och han har flyttat till Los Santos (GTA Staden). För att försöka bli polis. Gunnar gillar singellivet och han har inga tankar på att skaffa sig en fru. Gunnar bryr sig mycket om hur han ser ut och han måste alltid se bäst ut enligt han själv. Gunnar brukar ha kort mörkt hår, brunt grått skägg, och dyra klockor. Gunnar är ganska försiktig och lugn av sig, han försöker oftast prata sig ur situationer om det går. Gunnars dröm är att bli en bra polis och att skaffa snygga bilar att mecka/köra med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en bra RP känsla och mycket roliga stunder. Jag kommer att göra så att alla runt mig känner sig säkra och att de inte känner sig uthängda eller annat. Jag kommer också att bidra med seriös rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive värkar ha ett bra comunity och en bra RP känsla. Jag har sett många spela på den och jag tycker att det värkar som en allmänt bra server!

Hur hittade du Unive? Jag fick reda på Unive genom min kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspelande är att göra RP känslan ännu bättre och att bidra med en bra stämning på servern. Jag vill hjälpa folk att komma in i rollspelandet och att de får den bästa rollspels känslan som det bara går.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att testa på detta med RP och att ha så kul som möjligt! Men också att göra så att alla andra har det så kul som möjligt! Jag vill bidra med en bra RP känsla. Alltså vill jag bara göra en sån god stämning på servern som möjligt och ha så kul som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Detta är den första RP servern som jag ansöker till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka