Nekad StarExtreme | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StarExtreme

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? StarExtreme#7157

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~Ofcvolle.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att Volle valde att banna mig, eftersom jag inte RPade på att jag var skadad när jag hade kraschat. Men för mig så nuddade bilarna inte ens varandra. (Desync)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till pirens parkering för att sälja min camaro, jag råkade sladda till och när jag svängde runt ett hörn så stog det en svart bil där. Jag råkade visst krascha in i den, fast på min skärm gjorde jag inte det (Desync). Jag sa "Det var nära" och jag förstod inte riktigt varför de RPade på det. Jag körde åt sidan och de sa att jag skulle swisha 15k. Jag gjorde det för att de var ganska aggressiva, jag tänkte inte mer på det och körde vidare. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Jag tycker definitivt att det var en felaktig ban eftersom jag inte kraschade in i bilen på min skärm, därför visste jag inte att jag skulle RPa på det. Jag vet inte hur jag ska bevisa det, men det är vad jag såg. Jag tror detta var Desync men jag visste inte vad det var då så därför skrev jag inget i chatten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. Jag har blivit bannad förut och det var för powergaming. Det var i början av min FiveM karriär och visste inte att det fanns, men jag tog stor lärdom genom att läsa reglerna noga. Den gången var det ingen felaktig ban eftersom att det var som om jag plockade upp dem för att skada dem/få uppmärksamhet. Det som hände var att jag plocka upp några som behövde skjuts och jag började köra direkt. Jag råkade köra ut från en hög höjd och vi kraschade. Från det lärde jag mig att om jag plockar upp någon så ska jag alltid fråga vart de vill åka innan jag börjar köra. Men också att jag måste kolla mer vart och hur jag kör och att alltid köra försiktigt. Samt att det kanske tar längre tid att köra lagligt men man kommer fram säkert då. Detta var när jag var rätt ny till RP och jag visste inte mycket om reglerna. Men nu vet jag. Den andra bannen kommer jag inte riktigt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nog inte kunnat göra så mycket annorlunda eftersom att jag inte såg att något hände med bilarna. Men om något hade hänt på min skärm så skulle jag ju ha RPat att jag var skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt, kanske att om jag nästan nuddar en bil men inte kraschar in i den. Så kanske jag borde RPa skadad bara för att vara säker på att det inte har buggat. Jag borde också skriva Desync i OOC chatten om detta händer igen. Jag vet inte hur jag ska utveckla mer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka