Accepterad StarExtreme | Ban överklagan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StarExtreme

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? StarExtreme#7157

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~grakke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tog upp några och råkade krasha direkt efter, det såg alltså ut som att jag tog upp personerna bara för att krasha med de i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått låna en bil av en kompis och jag körde runt, jag såg ett gäng vid sjukhuset och jag åkde dit för att kolla vad som försegick. Då tyckte jag att jag hörde att någon ville ha skjuts och då sa jag ja och de hoppade in i bilen. När jag då frågade var de skulle så hade jag redan börjat åka och de han inte svara innan jag råkade åka ut från ett stup (Jag tror det var ett parkeringsgarage, jag han inte se). Detta var såklart inte med mening och vi rollspelade som om vi var mycket skadade. Dock sprang 2 av männen iväg, fast jag och en till låg kvar och rollspelade skadade. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag inte menade att skada dessa 3 männen. Även om det kanske såg ut så. Jag var också väldigt trött vid denna tidpunkt (01:00).

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra försiktigare och väntat på deras svar. Jag kunde också kollat på vart jag åkte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att kolla mer vart jag kör och att vänta på svar från personer innan jag börjar köra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka