Nekad StarExtreme | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

StarExtreme

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? StarExtreme#7157

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? Permanent antar jag, står inga dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~Ofcvolle

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att Ofcvolle valde att banna mig, jag kraschade in i en bil utan att RPa på att jag var skadad (På min skärm såg jag inga skador och jag nuddade dem inte ens).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ner till piren och på vägen innan stog det en svart bil, jag råkade visst krascha in i den. (Fast på min skärm gjorde jag inte det) Då RPade jag inte på att jag var skadad och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Det tycker jag. Eftersom för mig kraschade jag inte utan båda bilarna hade inte en skråma. Därför RPade jag inte på att jag var skadad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. Jag har blivit bannad förut och det var för powergaming. Det var i början av min FiveM karriär och visste inte att det fanns, men jag tog stor lärdom genom att läsa reglerna noga. Den gången var det ingen felaktig ban eftersom att det var som om jag plockade upp dem för att skada dem/få uppmärksamhet. Det som hände var att jag plocka upp några som behövde skjuts och jag började köra direkt. Jag råkade köra ut från en hög höjd och vi kraschade. Från det lärde jag mig att om jag plockar upp någon så ska jag alltid fråga vart de vill åka innan jag börjar köra. Men också att jag måste kolla mer vart och hur jag kör och att alltid köra försiktigt. Samt att det kanske tar längre tid att köra lagligt men man kommer fram säkert då. Detta var när jag var rätt ny till RP och jag visste inte mycket om reglerna. Men nu vet jag. Den andra kommer jag inte ihåg så mycket av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte eftersom det inte hände något på min skärm, men om jag hade sätt kraschen så hade jag ju kunnat RPa skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte dirrekt, men kanske att RPa om man är skadad/har kraschat.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklaga. Välkommen att skriva om din ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka