Accepterad StarExtreme | Ban överklagan [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

StarExtreme

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? StarExtreme#7157

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft - Sexuella trakaserier ~Flame.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att Flame valde att banna mig. Eftersom jag och en kompis utförde dåliga emotes tillsammans, detta varade bara i några sekunder. Det är såklart inte något jag hade gjort i riktiga livet och det är något jag ångrar stort att jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag körde ner till pirens parkering med min bil och en kompis. Vi körde dit för att det var sent på natten och vi visste inte vad vi skulle göra. Inget var öppet så vi åkte ner till piren för att kolla om något hände där. När vi kom till pirens parkering så tog jag och min kompis av oss bältet och steg ur bilen. Det var inte många vid piren men vid garaget stog det 1 Falck som lagade en bil, jag mins inte om föraren var i närheten eller inte. Min kompis som jag hade kört dit med sprang bort. Sen såg jag min andra kompis lite längre bort och jag gick till honom. När jag kom fram pratade vi lite och sen började han göra dåliga emotes. Dum som jag är så hängde jag på i ungefär 3 sekunder. Detta är såklart något jag inte borde gjort och något som jag ångrar stort. Efter händelsen åkte jag iväg. Kompisen jag kom dit med stannade kvar på parkeringen. Direkt när jag åkt ut från parkeringen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att Flame gjorde rätt i och banna mig. Jag hade RPat nästan hela dagen och jag var väldigt trött i skallen, det kan vara en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde. Såklart var detta inte okej och jag förstår varför jag blev bannad. Det var väldigt fel av mig att göra som jag gjorde. Jag borde aldrig ha gjort detta och jag ångrar mig rejält mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. Jag har blivit bannad 1 gång förut och det var för powergaming. Det var i början av min FiveM karriär och visste inte att det fanns, men jag tog stor lärdom genom att läsa reglerna noga. Den gången var det ingen felaktig ban eftersom att det var som om jag plockade upp dem för att skada dem/få uppmärksamhet. Det som hände var att jag plocka upp några som behövde skjuts och jag började köra direkt. Jag råkade köra ut från en hög höjd och vi kraschade. Från det lärde jag mig att om jag plockar upp någon så ska jag alltid fråga vart de vill åka innan jag börjar köra. Men också att jag måste kolla mer vart och hur jag kör och att alltid köra försiktigt. Samt att det kanske tar längre tid att köra lagligt men man kommer fram säkert då. Detta var när jag var rätt ny till RP och jag visste inte mycket om reglerna. Men nu vet jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle definitivt ha RPat mycket bättre i detta scenario genom att tänka efter innan jag gjorde detta. Jag tror att detta hände delvis för att jag hade RPat nästan hela dagen och jag var väldigt trött i skallen. Det kan ha varit en orsak till att jag gjorde som jag gjorde. Om jag skulle kunna backa tillbaka tiden så skulle jag göra om scenariot och inte gjort detta från första början. Jag skulle ha sagt till min kompis att inte göra som han gjorde, och jag skulle ha gått därifrån. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Självklart, jag måste tänka mycket mer på hur jag RPar och jag måste spela mycket mer lugnt och seriöst. Jag måste tänka mer på hur jag skulle gjort i verkligheten och hur personer kan bli påverkade av mina handlingar. Jag kommer häller inte att RPa när jag är trött eftersom det kan leda till att jag gör fel saker i min RP. Jag har också lärt mig att jag måste förbättra min RP när det gäller att jag pratar och kommunicerar med folk. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag ska verkligen skärpa till mig nu och försöka mitt bästa med att bete mig! Jag vill avsluta denna överklagan med att jag vill be om ursäkt för min RP och jag ska börja ta vara på mina chanser. För ni ger folk väldigt många chanser och nu ska jag visa att jag ska börja hålla på med väldigt seriös RP. Jag ångrar mig väldigt mycket och det kommer absolut inte ske något liknande igen, detta kommer jag ta vara på framöver. Om jag får unban kommer jag inte att gå med på vad som helst och jag kommer att tänka mig för innan jag gör saker.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka