Accepterad Star145 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45aan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? spoket145

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Hej! Jag tänkte berätta om min karaktär vi börjar med att Det Var en gång i en kall stad vid namn göteborg, Där fanns en ungdom vid namn Johan Holm Han var 13 när han flyttade hit. Johan kom med sina föräldrar nyinflyttade i en lägenhet. När Johan var ung så gillade han att åka motorcykel i landet, och att hänga med sin familj och spendera tid med sina underbara vänner, Hans favorit maträtt är köttbullar med potatis och lingonsylt de har han gillat sedan barnsben, när han blev lite äldre vid 15 års åldern så började han få känslor för en tjej i hans klass, Hon hette Julia, han vågade ej fråga chans på henne eftersom han var blyg och skämdes, så en dag frågade han chans på henne och det var nog den lyckligaste dagen av hans liv, hans intressen började komma mer o mer o de blev nya för varje dag som återstod, han började Hänga i stan med sina vänner, spela fotboll och så. Men en dag hände det något hemskt, Något som ej ska hända.. De blev tyvär att hans föräldrar skilde sig. Johan blev väldigt sårbar och han började leta efter andra vägar i livet eftersom han ville få stopp o ha något annat att tänka på, Han blev äldre och äldre och tillslut blev han 20 år och då började han jobba som mekaniker det var väldigt roligt tyckte han, Han vill verkligen jobba som det i framtiden ochså!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att försöka få serverns Rp på topp igenom att bidra till ett mångfaldiga olika scenarion och att få dem på så bra sätt som möjligt som de bara går!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och att poliserna även ska få ett bra scenario och att inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna. Så de är kortfattat om motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har förstått Hela serverns regler och är kunnig inom alla roleplay lagar och mycket mer men vi kan börja med de vanligaste o viktigaste. 1:vdm vehicle deathmatch 2:rdm random deadmatch. Och tillslut det viktigaste är ju såklart (LOGISKT TÄNKANDE) Vid namn suntförnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes! Det har jag har spelat i 7 andra servrar och har rpat i 2 år så är ganska bra inom detta och ser framemot att köra här på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror faktiskt inte, kanske att jag är lite för taggad! Att spela unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka