Nekad Star145 | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45aan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199581226460/ Steam Community :: Spoket145 steam:110000

Ditt Hex-ID: steam:1100001609de5dc

Vad är din discord tagg? spoket145

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-03-12 19_44_31.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför dem banna mig var nog för att om jag kommer ihåg rätt så c logga jag, jag vet ej om det var i ett ärende eller ej eftersom det var för nån månad sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer ej ihåg blev medlem för 2 timmar sen och när jag skulle ladda in i unive så vart jag bannad för c logg, men om jag minns rätt så var jag i ett ärende och min dator laggades jätte mycket så jag stängde av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Troligtvis gjorde jag fel eftersom att jag inte höll inte hela scenariot och på sätt och vis var de inte värsta scenariot jag snackade med några personer dem va i en bil o sen så c logga jag för min dator va laggig och jag behövde gå lägga mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för mild suntförnuft eftersom jag körde in med cykel i sjukhuset tror jag. Jag har tagit lärdom efter denna bannen och vetat logiskt va jag skulle göra innan det hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Säga att jag måste dra och att jag kunde göra situationen lite bättre än att c logga för de förstörde rp lite och det ska inte hända igen och jag erkänner att det var fel från min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ALDRIG ska c logga under ärenden, och inte ens BRYTA någon regel alls, skäms att jag gjorde som jag gjorde, och om jag blir unbannad så kommer jag defenitivt att göra saker som serverns regler är uppnådda till och lyssna på alla staffs och se till att allt går felfritt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes! det har jag vetat sedan start kommer ej att göra det!

Du var mitt i ett scenario. Du valde att c-logga direkt efter du hade dött vilket inte är okej. Om du verkligen behöver dra så måste du fråga tillåtelse från en staff eller vänta ett tag tills du verkligen är övergiven och ingen kommer att röra din kropp, vilket du inte gjorde. Tycker att du ska fundera över detta och om du vill ha hela klippet på vad som hände, så du förstår vad som har skett, så kan du kontakta mig i dm.
Discord namn: reclxss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka