Nekad Stanley_05_w | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stanley_05_w

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Granström

Vad är ditt discord namn? Stanley_05_w

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Svensson vet ej åldern

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är en snäll kille, han kan vara lite bitter ibland, men anmält en fantastisk kille.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är en gammal gubbe som är född och uppfostrad i ett hus på grovestreet och han vill gärna bli en bil mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill göra mitt bästa för att göra rpn så bra som möjligt och sprida glädje på denna server och stoppa hat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att om man är en gissla i ett rån så ska man spela med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit imot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte combat loga, man får inte sprida hat eller mobba. man får intte vara koruppt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag vill inte tilläga mer.

Nekad.
Anledning:
Utveckla dina svar!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka