Accepterad Stan | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elliott

Vad är ditt discord namn? BreakUrNuts

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jay Smith

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, social och smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jay Smith är en väldigt trevlig, snäll hjälpsam och omtänksam person som älskar att göra skillnad. Jay har under en längre tid varit med i en mc klubb vilket formade honom till den person han är idag. Jay var från början inställd på att bli polis då hans föräldrar båda två arbetade inom polisen men riktigt så blev det inte. Jay's personlighets utveckling är väldigt drastisk och ändrades mycket under den tid han umgicks med mc klubben Lone Angels. Han gick från att aldrig gjort eller kunna tänka sig utföra något kriminellt till att helt och hållet arbeta med kriminella haandlingar. Detta satte såklart spår i hans personlighet och ändrade honom från att vara en väldigt sympatisk person till att inte känna sympati när han utförde kriminella handlingar. När det kommer till familj och vänner är Jay väldigt seriös. Där står han alltid alla nära och skulle aldrig svika eller göra någon han känner illa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och framgångsrik rp, jag har rpat i 5 år och har över 3500 timmar på fivem, även några hundra timmar på RedM. Jag har därför väldigt bra erfarenhet kring rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra ett scenario kul för båda parterna och inte ha winmentality på högsta prioritering.
Som till exempel att jag åker och rånar en butik med en kompis, vi har en cross vi sedan flyr från polisen med.
Vi åker sedan in i närmsta trånga gränd där poliserna inte har en chans att ta fast oss efter 1 minut polisjakt.
Detta kommer göra det otroligt tråkigt för polisernas del och enbart gynna ena parten i det scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, år 2022 så var jag inne på min polis karaktär och parkerade en bil med ammunition i påtorget. Jag gick sen in på min kriminella karaktär och lootade bilen, detta var otroligt dumt vilket ledde till en 2 månaders ban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM man dödar någon utan ett grundläggande scenario. VDM man dödar någon med en bil utan anledning. FearRP man värnar inte om sitt liv. MetaGaming, man använder information från ooc och använder det ingme.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget jag tycker behövs.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka