Nekad Stampe_Dampe | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stampe_Dampe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? stampe_dampe

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Bengt Svensson är en äldre herre som fyllt 82 år. Efter många år i militären och försvaret inom Sverige så har han nu taggit pension och letar efter något annat i livet som ger honom samma gemenska som militären. Han hoppade på första bäste buss bort från ålderdomshemmet och har nu hamnat i Unives stad. Här hoppas Bengt på att få ny energi och hitta nya personer att uppleva värden med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och incessant karaktär som gärna samtalar med folk och hittar på olika senarium

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta motparten få igenom det dem vill få igenom i scenariot och inte focusera för mycket på vad man själv får ut från det, detta utan att ändra sin karaktär för mycket. Detta leder till ett roligare rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En klassiker är respekt; mer eller mindre att behandla andra som du själv vill bli behandlad och använda sunt förnuft i dem flesta händelserna. Samma gäller DC, inte kränka eller behandla någon annan dåligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit på några andra servrar men inget jag har fastnat för. Unive har jag varit i nu några veckor och tycker att det är en trevlig gemenskap och har kunat rp:a lite mer här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det är något mer annars får ni höra av er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka