Nekad Staken22 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? kden

Bild på banmeddelande: snopp.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag c-loggade men hade han tagit mig i support så hade jag kunnat förklara hur jag hade berättat. Jag skulle hålla in e men då kom morsan in och sa att jag behövde stänga av och då lyssnade jag såklart. Men när jag skulle gått in igen skulle jag hålla in e och va 12 såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja att vi var och skjöt mot några som skjöt från sitt gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den är felaktig igentligen men hade han tagit mig i supp som man ska göra när man bannar någon. Så hade jag kunnat förklara för honom osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja fear rp fail rp men lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat hålla in e direkt men tänkte inte på det när morsan kom in och sa att jag skulle stänga av. Sen tänkte jag att jag bara skulle hålla in e när jag kommer in sen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter lite innan man ba loggar så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka