- Meddelanden
- 442
- Reaction score
- 10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten
Vad heter du IRL? Philip
Vad heter du på discord? staken22
Hur gammal är du? Jag är 15
Hur länge har du spelat på Unive? Ja jag har spelat på unive sedan 1 januari.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med mycket bra rp den kommer va social rp och alla ska ha kul och jag kommer ha en trevlig ton mot alla och ska va allmänt skön bara. Jag vet att domstolen har vart väldigt inaktivt så jag vill starta upp det och kunna ha en bra och rolig rp. Jag blir lockad därför jag var anställd där innan och tyckte de var as kul. Jag kommer ha mycket event och mycket aktiviteter. Kommer ha möte ooc och både ingame. Jag vet att auto har vart inaktivt ett tag nu så vill lyfta upp företaget med bra rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har jobbat där innan, Jag var då personalansvarig och tycke om yrket väldigt mycket. Men sen blev yrket inaktivt så ska få upp jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne? Mån:16:00-22:00
tis: 16:00-22:00
ons: 16:00-22:00
tors: 16:00-22:00
fre:16:00-22:00
lör:16:00-01:00
sön: 16:00-01:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara på unive.
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Philip
Vad heter du på discord? staken22
Hur gammal är du? Jag är 15
Hur länge har du spelat på Unive? Ja jag har spelat på unive sedan 1 januari.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med mycket bra rp den kommer va social rp och alla ska ha kul och jag kommer ha en trevlig ton mot alla och ska va allmänt skön bara. Jag vet att domstolen har vart väldigt inaktivt så jag vill starta upp det och kunna ha en bra och rolig rp. Jag blir lockad därför jag var anställd där innan och tyckte de var as kul. Jag kommer ha mycket event och mycket aktiviteter. Kommer ha möte ooc och både ingame. Jag vet att auto har vart inaktivt ett tag nu så vill lyfta upp företaget med bra rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har jobbat där innan, Jag var då personalansvarig och tycke om yrket väldigt mycket. Men sen blev yrket inaktivt så ska få upp jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne? Mån:16:00-22:00
tis: 16:00-22:00
ons: 16:00-22:00
tors: 16:00-22:00
fre:16:00-22:00
lör:16:00-01:00
sön: 16:00-01:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara på unive.
Har du läst våra Regler? Ja