Accepterad staken | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? ROZIII

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-08-21 17_23_55 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja eftersom att jag då körde förbi en polisstation i ungefär 250 km i timmen som är suntförnuft hade aldrig gjort det i verkligheten. Men jag var stressad till en platts så jag drämde på rejält. Så det var en anledning därför att jag körde snabbt det var väldigt dumt av mig ångrar mig grovt nu i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var på piren och va med en polare sen skulle han dra så jag är kvar på piren ett tag sen får jag ett sms att jag ska dra till en plats så jag kör dit men när jag var påväg dit så får jag en ban och det var därför jag också körde så snabbt men det är frf regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att roziii hade rätt att banna mig för att jag gjorde ett regelbrott. Men jag tycker att vi kan ta bort den pwg för att en stolpe ska inte vara så tung irl Men i unive så är de så tunga så jag rpade att det inte var så tunga det var därför jag knappt rpade på skadorna. Men jag sa aj och så sätt men vet ej om det kom med på klipp eftersom du speccade så högt upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg copbait fear rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kan börja med det med stolpen där vid piren att jag skulle rpa på att de var så tunga som det var då att stanna bilen och rpa på att jag fick ont kolla hur bilen såg ut efteråt och laga bilen om det då skulle behövas i det tillfället. Ja och sen det med suntförnuft ja då att kör i torget/förbi polisstationen i då 300 /250 km i timmen då att jag kunde ha kört snabbare på motorvägen och i stan köra i ksk 80 km i timmen som man ska göra. Men det tänkte ju då inte jag på för att jag var stressat till ett annat ställe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig efter min ban kommer inte ske igen Jag kommer ta det här som en grov konsekvens och förbättra mig till nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka