Accepterad staken | Ban Överklagan | johnpork1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken#6366

Vem var det som bannade dig? Johnpork

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-05-07 21_44_15.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja vi kan börja med att en man slår mig så jag åker i backen ett par gånger sen så grips han. J och då så kissar jag på polisens bil som då vbar väldigt lalligt det var ju då menat att kisset skulle komma på honom. Men det kom ju på hela bilen men det kvittar ju endån man kissar ju endån inte på någon bil eller en polisbil. Det var väldigt lalligt av mig jag ångrar grovt nu i efterhand. Men gjort är gjort jag kan inte göra något annat jag får bara acceptera det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som jag sa en kille slog på mig ett antal gånger så jag åker i backen aa sen kom polisen och grep honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte absolut att johnpork hade rätt att banna mig jag har gjort ett regelbrott. Så ja han hade rätt att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har vart pwg copbait och suntförnuft sånna saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att när polisen grep honom skulle jag bara dra därifrån och undvika honom på ett mognare sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig något ber om ursäkt att jag tog er tid på att banna mig. Det kommer inte ske igen det har du mitt ord på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår verkligen att ni har mycket att göra men hoppas att ni kan svara så fort ni kan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka