Nekad staken | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? deeypz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-15 18_59_44.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade med min kompis och då körde jag över honom typ 3 gånger jag förstår att det såg dåligt ut från deras perspektiv. Men jag lallade men nu har jag fan lärt mig att det var jävligt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille var jätte jobbig och tillslut lackade jag ur och körde över honom typ 3 gånger men direkt efter märkte jag att de jag gjort var jävligt fel. Jag önskade att jag inte hade gjort det men nu har jag lärt mig nu iaf och det är ju alltid huvudsaken med en ban. därför tycker jag att jag borde å en till chans och förbättra mig och visa att det inte kommer ske igen jag ber om ursäkt för det som skedde att jag hade en kass och dålig rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättaktig ban och nu har jag lärt mig utavdet jag fattade inte hur allvarligt det var då jag bara gjorde vdm utan att tänka vad det skulle bli för konsekvenser nu fattar jag i efterhand att det var absolut inte värt det jag ångrar det extremt mycket men ingenting jag kan göra i efterhand gjort är gjort men jag kan iaf ta tag i mina misstag att inte göra om det för det kommer absolut inte att ske igen och det kan du lita på alla gör misstag och man måste göra misstag för att veta att de man gjort är fel. Men det var rätt av deepyz.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait suntförnuft fear rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde egentligen bara kört därifrån och eller sagt till honom. Så jag hade bara kunnat dra därifrån och och hålla mig neutral och bara skita i folk som vill förstöra den bra rp nivån vi hade men ist drog jag ner rp genom att göra en vdm som var väldigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka