Inaktuell staken | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Ditt discordnamn: staken22

Ange ditt födelsedatum 11 December 2007

Varför ska just du bli staff? Ja för att jag vill va med i staff miljön och påverka servern med god energi. Då jag vill få bort alla lallarna också ja jag är en väldigt positiv person. Jag har alltid en trevlig ton mot alla till en början och har då vart sv ett tag.
Och jag känner många mods/helpers så vet hur det här går till och jag vill utveckla min rp då att fokusera mer på lite mer staff arbeten och skapa en bra och seriös rp på unive jag spelar också mycket på servern så jag kommer fokusera mest på att arbeta inom staffarbetet och jag kan många kommands som många har lärt mig annars får jag ju bara lära mig så det här borde inte vara några problemså jag vill utveckla mitt steg i unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ja jag tycker absolut att det är för mycket lall på servern vid tex på piren folk cyklar på bilar och har mask på allmänna platser som båda är suntförnuft men det är då mycket lall om jag blir staff så ska jag få stopp på det och banna de.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja jag snackar med mina staffs och pratar med de jag säger att jag ska banna en person sen diskuterar vi hur lång bannen ska va för det bero ju på hur grov regelbrottet är. Ja eller så bannar jag själv och anser bara från mitt perspektiv och sen om de tycker att jag har gjort fel får det göra en banöverklagan.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja jag ska absolut inte vara en lallig staff man är trevlig mot folk man möter i support har ett bra bemötande inte bara skrika och va allmänt dryg ska va en bra förebild för staffteamet. Så allt handlar typ om att bara ha en bra ton och vara trevlig mot alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mån:13:00-03:00
tis:16:00-22:30
ons:16:00-22:30
tors:16:00-22:30
fre;16:00-03:00
lör:16:00-03:00
sön:2:00-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela 1 januari 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart de 3gånger tidigare och det gick bra. Men vill bli det igen därför jag har tröttnat på rpn och vill förbättra den.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka