Inaktuell staken | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? staken22

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ja vi kan börja med att jag vill välkomna alla nya icke medlemmar till servern. Ja då ska jag ta intervjuer, kolla ansökningar och va mycket på forumet. Jag ska dessutom, banna alla lallare på server som tex de som slåss på piren och sånt. Jag kommer mest att va inne på forumet och va inne på discord. Men som jag sa jag kommer va inne och speca och banna folk som jag tycker gör fel. Jag vill verkligen alltså välkomna alla nya till servern på det bästa sätt och jag är en kompetent ma. Jag var helper tycker det var riktigt kul men nu vill jag testa på något nytt. Känner folk som är och är ma. De säger det är riktigt kul och jag har tröttnat lite på rp så kommer va extremt aktiv ma. Jag kan också massa kommandon.

--- Specca---
/spec får upp en lista på olika folk du kan speca
/spec [id] specar personen du skrivit id på
/specoff slutar speca
/noclip flyger runt o specar folk.
--------------
---- freeze ---
/freeze [id] gör så personen inte kan röra på sig
/unfreeze [id] gör så personen kan röra på sig
---------------

----- ban/kick ----
/svban [id] [anledning] du bannar en person i 1 timme/ 60 minuter
/unban [hex] ifall du bannat nån så kan du unbanna personen med hjälp av detta kommandot.
/kick [id] [Anledning] kickar personen ifall t,ex lallar eller något annat.
--------------

---- reports ---
/goto spawna till en person
/revive [id] ifall nån dör av bugg och dem har klipp på det kan du göra så personen blir i liv igen.
/skin [id] gör så nån kan ändra sin karaktär ifall de glömmde lägga till något på sin karaktär
/reportlist öppnar listan på olika report folk har skrivit
/addkey [namn] spawnar fram nycklar som t,ex är till gäng hus osv.
------------------

---- Teleport ---
/bring spawna en person till din position
/tpm spawnar på en plats du markerat på mapen
/goto spawna till en person
/noclip flyger runt o specar folk.
------------------

---- Annat ----
/ped [id] ger menyn så du kan ha en karaktär som bara folk med ped meny får ha fast man får bara ha sin egen ped man har betalat för.
/coords du får upp koordinater
/ooc skriver ooc ifall t,ex ifall nån ska sluta spamma /twt /blocket eller annan information
/clearchatforall allas chat blir rensad
/v [spawnname] spawnar fram bilens namn som du spawnar in.
/ooc skriver ooc ifall t,ex ifall nån ska sluta spamma /twt /blocket eller annan information

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en aktiv person ig och på dc jag brukar alltid ha lite extra tid att göra extra grejer så jag skulle helt bra kunna vara medlemsansvarig jag är en mogen person som tar det seriöst och lallar inte bort det. Jag har tidigare erfarenheter av det här jobbet då jag var helper var jag jobbansvarig så jag gjorde ganska samma grejer jag tycker ni borde ta mig som medlemsansvarig för jag är väldigt aktiv på dc så jag har alltid tid att kolla på ansökan eller ta intervjuer och jag vill också verkligen hjälpa till och jag tycker det är helt roligt att ta intervjuer och kolla ansökan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ja som sagt vill sprida bra positiv energi och vara snäll mot alla men ska också vara rättvis. Gör folk fel då bannar jag de jag kommer absolut inte va partisk eller korrupt som då tex skicka medlems roller hit och dit jag ska ta det seriöst och va en av de aktivaste ma på servern och det ska jag se till. Det kommer ni märka ganska snabbt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja man ska inte spela bara för att vinna alla ska ha kul på servern. Båda parterna ska ha kul. och man ska inte bara lalla runt det kommer jag ta i mina intervjuer. Så att de lär sig reglerna på den här servern. Jag kommer berätta alla regler ordentligt så att inget tolkas fel. Så att de på servern lär sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag känner att jag har ett krav att man ska ha ett trevligt bemötande mot alla i början och inte bara unbanna en kompis ba för de är en kompis även om det är en kompis ska du inte bara unbanna honom för han har endån gjort ett regelbrott.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har väldigt stort ansvar då jag är Medlemskap ansvarig, jag tar in nya medlemar som ska kunna reglerna, som ska kunna rpa och göra alla scenarion och allting bra, jag ska kunna se till att allt går bra med spelaren. Jag älskar att se utveckling på en spelare som jag själv har tagit intervju med och se hans resa i servern och hoppas på att han har det bra. Jag vill att dom ska kunna alla regler, och att ni som högre uppsatta ska ställa stora krav på reglerna över dom som är whitelistade, dom ska inte hålla på och lalla runt i servern, utan dom ska verkligen förstå att detta är en 100% allvarlig server där man ska rpa med en hög nivå och en allvarlig nivå. Även att dom inte ska ljuga i sina WL ansökningar och att dom inte ska kunna läsa av reglerna på forumet när dom tar intervju, utan reglerna ska sitta i deras huvud till 100%!

Hur ser din aktivitetet ut? varierar från dag till dag. Men kommer försöka vara så aktiv ja bara kan. Men alltid kan jag 6 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror inte de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka