Nekad StaffanFrisk | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StaffanFrisk

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Svensson

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 1989

Vad heter du på discord? Figge#1288

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 20:00-01:00 primärt.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill bidra med ett bättre RP:ande på servern överlag. Som polis möter jag dagligen folk som uppenbarligen bryter mot regler och dålig RP. Som server vakt hoppas jag få fler till att lyssna på mig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Rekommendation av vänner och erfarenhet av mycket lall på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som jag tidigare skrev hoppas jag på att kunna på fler personer att lyssna på mig om de ser att jag har rollen som servervakt. Eftersom jag söker olika scenarion hela tiden så upptäcks det ofta väldigt låg nivå.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en mogen spelare med tidigare erfarenheter av admin och moderator-roller. Jag tar själv mitt egna RP på allvar och har fått en del erfarenhet av mitt spelande här på Unive.

Varför vill du bli servervakt? Jag känner att jag har något att bidra med, eftersom jag gillar servern och arbetet som sker runt den tänker jag mig detta som "mitt strå till stacken".

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? På servern har jag låg erfarenhet, men kan inte tänka mig att det skulle vara något problem.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad 10 dagar för power gaming, detta var vid ett tillfälle då jag buggade ur min bil som jag körde och helt plötsligt stod jag mitt i vägen. Istället för att lägga mig ner började jag springa tillbaka till bilen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Utveckla gärna mer och skicka in en ny nästa vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka