Accepterad Staffan Abdullah | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Staffan Abdullah

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter hedlund

Vad är ditt discord namn? Babanasplit#2881

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Olof Svensson är en 35-årig man som har kämpat sig igenom en tuff uppväxt. Han växte upp i en liten stadsdel där ekonomiska utmaningar och sociala svårigheter var en del av vardagen. Trots dessa svårigheter har Olof alltid varit en kämpe.

Hans föräldrar hade svårt att få ekonomin att gå ihop, vilket ledde till perioder av osäkerhet och brist på resurser. Trots detta kämpade Olof för att få en utbildning och skapade sig en egen väg mot en bättre framtid.

Känslomässigt har Olof genomlevt både svåra stunder och glädjande ögonblick. Trots de prövningar han har mött har han en stark inre styrka och en vilja att övervinna hinder. Han bär på en känsla av empati och förståelse för andra som kämpar.

Olof har alltid haft ett intresse för konst och kreativitet, och det har varit hans sätt att fly från de utmaningar han stött på. Målandet och skapandet har varit en terapi för honom, en plats där han kan uttrycka sina känslor och drömmar.

Hans livserfarenheter har format honom till en individ med en stark övertygelse om vikten av gemenskap och solidaritet. Trots de tuffa omständigheterna har Olof ett hopp om att skapa positiv förändring för sig själv och andra som går igenom liknande strider.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en trygg miljö så alla spelare känner sig säkra och har kul jag kan alla regler och följer dem väldigt väll vilket kommer höja rp nivån jag kommer hjälpa nya spelare att hitta runt och sådant jag kommer spela på andra spelarens vinst vilket betyder att jag kommer göra rp lika och låta andra spelar vinna scenarion. Jag kommer skapa roliga scenarion och ha riktig kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att agera så att en annan spelare eller grupp får fördelar även om det inte alltid är det bästa för ens egna karaktär. även om det inte ger lika mycket nytta åt ens egen karaktär. Det kan vara ett sätt att göra spelet roligare för alla och höja rp nivån . Om man tillexempel blir rånad utanför sin bil kan man inte hoppa in i den och köra på personen i scenarion men att istället låta personen vinna det scenarion även fast det inte gynnar en själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja först har vi sunt förnuft vilket betyder att man ska utgå från riktiga livet och göra som man skulle göra irl. Vi har powergaming vilket är en väldigt bred regel det finns tre delar, 1. Att rollspela på skador som om man kraschar med din bil då måste man rp på det och typ låtsas bli medvetslös eller säga aj flera gånger 2. Emote abuse att man använder emotes för att typ komma igenom dörrar och sådant och sedan 3 att bara spela för makt och pengar vilket också sänker rp nivån. Vi har meta gaming vilket betyder att man tar information från Ooc (out of character) till exempel från Discord att man snackar med någon på Discord och den säger kom till piren och så åker man dit ingame. Vi har vdm vilket betyder att man skadar/dödar någon med sin bil att man kör på den. Vi har rdm vilket betyder att man typ går och slår ner någon till döds utan anledning .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har runt 400 timmar på fivem har spelat på jättemycket rp servrar vilket höjer mina kunskaper inom rp jag vet hur jag ska agera i scenarion jag har också spelat på Unive förut vilket ger min en inblick i hur jag ska rpa jag har i andra servrar rpat som Krim och som en civil vet hur båda fungerar och väldigt erfaren

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer vara väldigt aktiv och spela väldigt ofta

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka