Inaktuell staff ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

denniz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt nuvarande spelnamn?=skalman

Vad är ditt namn i verkligheten? Denniz Abrahamsson

(Var ärlig och det är åldern som du är just nu du ska ange)
Hur gammal är du? 14 år

Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern? 15.20 till 20.00

Har du några tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har varit staff på många andra servrar
till exempel Swedish House RP som dog ut av spelare. Jag vet hur man ska bete sig som staff och hur du ska göra i många situationer vet hur man skriver när man ska sätta jobb och banna folk alltså jag kan dom grejorna som man ska veta när man är staff jag vet att man inte ska bara lyssna på en sida av ett bråk man ska alltid lyssna på båda du ska alltid lyssna på dom som är högre upp satt en dig du ska hålla dig inom rp nivån fast du är staff

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt? minst 4 timmar om dagen men det kan vara mer!

Vilken FiveM server spenderar du mest tid på? Multistaden Roleplay [14+]

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg? ja jag använder min discord och min mikrofon fungera hur bra som helst/skalman#2511

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? jag kan spela in på medal fast det funkar inte juste nu men håller på och fixa den men om det inte funkar så söker jag bara ett nytt på gram

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du? kan faktisk inte mycket om scripting.

Varför vill du bli staff på Multistaden? För jag vet hur man ska bete sig om man är staff/ägare på en server man ska inte vara toxik man ska alltid vara snälla mot folket och inte bara lyssna på en sida av ett bråk ska alltid lyssna på båda sidorna innan man gör något så det inte blir felaktigt man ska aldrig admin abusa som jag har sett mycket av på denna server så skulle villa bli staff så jag kan säga till dom som admin abusar! och skulle tycka det var roligt att få hjälpa servern så den blir ännu bättre och försöka banna alla moddare/trollare sen så kommer jag hjälpa folk som skriver i report och i discorden kommer jag hjälpa folk som behöver hjälp där sen när man har tid så kommer man ha ett gött rp nivå med folket =)

Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta? jag skulle vilja prata med personen som säger det och fråga vad jag har gjort för fel och försöka förbättra mig och prata med nån som är högre upp än vad jag är och fråga vad jag måste förbättra sen om jag gör mycket fel så tycker jag att ni som är högre upp ska sänka mig så får jag mitt straff för om man är staff så ska man sköta sig

Något annat vi borde veta? Jag kan bli arg ifall nån pratar om min pappa för han dog i en bilolycka när jag var 7 år och att jag har 400 timmar på fivem

Senast ändrad:
Tyvärr blir du nekad p.g.a att du fått en del klagomål från spelare angående till rollspel på servern.

Men tack för att du la ner tiden för att ansöka till Multistaden, du kan ansöka igen om 1 vecka. ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka