- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 2
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
Svar: Stefan
Vad är ditt namn i verkligheten?
Svar: Johannes
(Var ärlig och det är åldern som du är just nu du ska ange)
Hur gammal är du?
Svar: 15/04
(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern?
Svar: 15:30-23:00
Har du några tidigare erfarenheter som staff?
Svar: Jag har varit staff på flera andra servrar där jag har fått erfarenheter från staff-rollen. Jag har lärt mig problem som kan uppstå för spelarna och jag har lärt mig hur jag löser dem. Jag kan mycket om rp:a och kan reglerna. Detta är viktigt för att kunna förklara till spelare som t.ex blir bannade så det kan få förklarat för sig vad de gjorde för fel. Jag har lärt mig hur viktigt det är att lyssna på båda partierna så att alla känner att det har fått sagt sitt så det blir rättvist.
Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Svar: 3-5 på vardagar och 4-7 på helger
Vilken FiveM server spenderar du mest tid på?
Svar: Multistaden
(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg?
Ja, jag har en fungerande mic och min discord tagg är Stefan#4984
(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Svar: Ja, jag har ett program som jag kan spela in saker som har hänt, det heter Medal.
(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du?
Jag är inte särskilt kunnig inom skript men är positiv till att lära mig. Jag är en person som lär mig lätt bara jag har någon som kan det så jag tror att jag kan lära mig litegrann från de staff som är kunniga.
Varför vill du bli staff på Multistaden?
Svar: Jag vill bli staff på Multistaden för att jag tycker det är roligt att få hjälpa folk och att få vara med att lösa deras problem vilket man får som staff. Det är extra roligt att vara staff när det är en aktiv server med en stabil spelar bas. Jag tycker staffteamet verkar sköna och kunnig och det skulle vara roligt att få samarbeta och utveckla servern tillsammans med staffteamet och skapa en så bra spelupplevelse som möjligt för spelarna.
Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta?
Svar: Jag frågar personen vad den tycker jag gör dåligt och ifall personen kan förklara vad jag gör fel tar jag åt mig och försöker förbättra mig till kommande situationer. Ifall person säger något liknande bara för att hen är arg tar jag inte åt mig. Jag tycker det är viktigt att de högre staffsen informerar en ifall man gör något fel så man kan förbättra sitt staff beteende.
(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Svar: Jag har inga diagnoser och har 770 timmar på FiveM
Svar: Stefan
Vad är ditt namn i verkligheten?
Svar: Johannes
(Var ärlig och det är åldern som du är just nu du ska ange)
Hur gammal är du?
Svar: 15/04
(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern?
Svar: 15:30-23:00
Har du några tidigare erfarenheter som staff?
Svar: Jag har varit staff på flera andra servrar där jag har fått erfarenheter från staff-rollen. Jag har lärt mig problem som kan uppstå för spelarna och jag har lärt mig hur jag löser dem. Jag kan mycket om rp:a och kan reglerna. Detta är viktigt för att kunna förklara till spelare som t.ex blir bannade så det kan få förklarat för sig vad de gjorde för fel. Jag har lärt mig hur viktigt det är att lyssna på båda partierna så att alla känner att det har fått sagt sitt så det blir rättvist.
Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Svar: 3-5 på vardagar och 4-7 på helger
Vilken FiveM server spenderar du mest tid på?
Svar: Multistaden
(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg?
Ja, jag har en fungerande mic och min discord tagg är Stefan#4984
(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Svar: Ja, jag har ett program som jag kan spela in saker som har hänt, det heter Medal.
(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du?
Jag är inte särskilt kunnig inom skript men är positiv till att lära mig. Jag är en person som lär mig lätt bara jag har någon som kan det så jag tror att jag kan lära mig litegrann från de staff som är kunniga.
Varför vill du bli staff på Multistaden?
Svar: Jag vill bli staff på Multistaden för att jag tycker det är roligt att få hjälpa folk och att få vara med att lösa deras problem vilket man får som staff. Det är extra roligt att vara staff när det är en aktiv server med en stabil spelar bas. Jag tycker staffteamet verkar sköna och kunnig och det skulle vara roligt att få samarbeta och utveckla servern tillsammans med staffteamet och skapa en så bra spelupplevelse som möjligt för spelarna.
Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta?
Svar: Jag frågar personen vad den tycker jag gör dåligt och ifall personen kan förklara vad jag gör fel tar jag åt mig och försöker förbättra mig till kommande situationer. Ifall person säger något liknande bara för att hen är arg tar jag inte åt mig. Jag tycker det är viktigt att de högre staffsen informerar en ifall man gör något fel så man kan förbättra sitt staff beteende.
(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Svar: Jag har inga diagnoser och har 770 timmar på FiveM