Accepterad Stafan Ölmage | Medlem ansökning [Felix.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stafan Ölmage

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affelo#0174

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stafan Ölmage han är född 1999 i Sydafrika han flydde till Västerås.
Han är en väldigt känslosam man med ett stort hjärta och en bra personlighet. Han blev brutalt mobbad i sin skolgång och blev en ensamvarg efter det han blev involverad i gängkriminalitet i ung ålder. Han döda sin första man vid 12 och sedan dess har han inte kunnat förbättra sitt liv. Han älskar golf och hundar men mest av allt en big mac company stor pommes med en cola. Han har gått i terapi sen han var 17 och nu är hans dröm att skaffa familj och jobba på Mc donalds.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ge mina RP-kunskaper till servern och även ta emot dem, vilket betyder att vi kan göra server RP bättre och mycket roligare när det blir mer verkligt. Jag kan också hitta på roligare scenarier eftersom jag inte är den typen av person som måste vinna varje scenario. För alla behöver ha kul, inte bara du.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte bara ska spela för att vinna scenariot, det ska vara kul för den andra sidan också. För du kan fortfarande ha ett riktigt roligt no-win-scenario. Poängen är att alla ska ha kul, inte bara du.

Hur hittade du Unive? Jag såg en tiktok på det och det verkade som en underbar RP server och jag kunde inte hålla emot än att skicka en ansökan.

Är det några frågor angående något så kan du skriva till mig i Pm så svara jag så fort som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka