Nekad stacks wopo | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stacks wopo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexking1.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Willam jow han vill resa sig ur sitt oroliga förflutna och skapa en nisch där han kan utöva inflytande och genomföra förändringar. Drivs av minnet av sin bästa vän Malik och mysteriet kring sin fars försvinnande, bygger Blake ett nätverk av underjordiska allierade för att skydda sitt grannskap från droger och våldsbrott. Han vill erbjuda trygga utrymmen och möjligheter för ungdomar. Blake strävar efter att balansera sina kriminella aktiviteter med en genuin önskan att lyfta sitt samhälle och bli en ledare med ett samvete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för det första jag är aktiv i servern hela tiden typ. och Jag kan bidra med en dynamisk och djupgående karaktär som Blake Johnsson, som genom sin bakgrund och mål kan skapa engagerande och mångfacetterade berättelser. Blake kan introducera intriger och konflikter genom sitt nätverk av allierade och fiender, och hans strävan att balansera kriminalitet med en önskan att förbättra sitt samhälle kan inspirera andra spelare att utforska moraliska dilemman och komplexa relationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspel betyder att vara öppen för att låta den andra spelaren eller gruppen vinna ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag skulle säga (RDM) random death match är om man skjuter nån som inte har gjort något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har kört typ 2 år nu det typ många amenkanska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack!

Nekad.

Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning och läs på serverns regler en gång till och utveckla ditt svar angående reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka