Accepterad Stabilt | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stabilt

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Ditt Hex-ID: 11000013e94406e

Vad är din discord tagg? Stabilt#2180

Vem var det som bannade dig? frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ljwyzs Anledning: lall, fal rp Går ut om: 0 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: frankho

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag stog på trygghansa och tränade och råkade ta en emote där en tyngdstång kom med. Och att jag gjorde yoga osv, dock så satte jag på gymnastik kläder innan, det var inte meningen att ta den emoten jag tryckte bara på lite emotes , jag var inne på sport och träning så det var ej medvetet att ta just den emoten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först tog jag på gymnastik kläder för att några på trygghansa snackade om yoga så jag gick fram till dom och då gjorde jag en yoga emote, jag gick in i sport och träning kategorin i f3 och tryckte på lite allt möjligt och då råkade jag komma åt bänkpress emote "var ej medvetet" och då höll man i en stång, när jag såg det så skrev jag direkt "miss" "fel emote" och sen blev jag bannad för fail rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har spelat på unive i över 2 år så det är inte så konstigt att jag har endel banns med innan detta har jag inte varit bannad på några månader och jag har tagit lärdom av mina banns då, jag kommer göra detta med denna också, jag tror jag har 17 banns totalt på över 2 år så jag har lärt mig rätt mycket genom tiden och så kommer det fortsätta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bara tryckt på alla emotes utan att jag hade kunnat se vilka jag tryckte på eller att jag för det första inte ens tog bytte kläder till yoga kläder och att jag inte emotes över huvud taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska trycka varstans och att man inte behöver göra onödiga emotes.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka