Nekad st4yzest | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

st4yzest

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian

Vad är ditt discord namn? st4y._

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Knugolfson och är 22 år gammal. Adrian är en glad och omstänksam kille. När Adrian var liten dog hans föräldrar i en bilkrasch. detta gjorde att han fick bo hos en foster familj som var dum mot honom. han gjorde tatueringar pga att han var arg. när han flyttade till en annan fosterfamilj så började han ta skolan och livet mer seriöst. när han var 18 år flyttade han till sin första egna studentlägenhet för att plugga till polis. när han klarade skolan med bra betyg så började han på polis skolan. och idag söker han sitt drömjobb som polis i staden med en vän som också är polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig social RP. jag kan också bidra genom OOC att anmäla folk som sänker serverns rp nivå. Jag ska jobba mig framåt inom RP:n och försöka få mycket vänner och mycket kontakter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario och inte bara spela för sin egen vinst så att det blir roligt för båda parternas RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja några ex är RDM: döda ngn utan anledning och VDM: använda fordon som vapen. ingen utav dessa är tillåtna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag känner mig nöjd.

Nekad. Du får utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka