Nekad st4yzest | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

st4yzest

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian

Vad är ditt discord namn? st4y._

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Adrian Knugolfson, 25 år. Kommer från Eksjö men bor i Unive. Växte upp utan far pga att han brukade misshandla Adrians mamma och bröder. Adrian växte upp väldigt fattigt med sin mamma och sina 3 bröder som dog pga gängkriminalitet. Han Hade det väldigt svårt i skolan men han växte upp till att utbilda sig till polis eftersom han vill rädda andras barn, syskon eller föräldrar eftersom han vet hur det känns att förlora någon nära till kriminalitet. Adrians mamma dog när han var 21 pga att hon hade cancer. Adrian har inte träffat sin pappa på 24 år och han vet inte om hans pappa ens lever. Även fast Adrian har gått igenom mycket så har han alltid ett leende på ansiktet. Adrian gillar sport, och har ett stort intresse inom matlagning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig social RP. jag kan också bidra genom OOC att anmäla folk som sänker serverns rp nivå. Jag ska jobba mig framåt inom RP:n och försöka få mycket vänner och mycket kontakter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario och inte bara spela för sin egen vinst så att det blir roligt för båda parternas RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja några ex är RDM: döda ngn utan anledning och VDM: använda fordon som vapen. ingen utav dessa är tillåtna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag känner mig nöjd.

Nekad. utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka