Nekad ST4LTH | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ST4LTH

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198318868721/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Andersson

Vad är ditt discord namn? elmep#2814

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar, Gunnar Eriksson han är en man i sina bästa dar på 37 år med en bra barndom med fina föräldrar som får han att se ut som en som aldrig skulle kunna göra något dumt som är helt sant. han försöker vara trevlig prata med alla han träffar och vad han kan prata med personer, han är en pratkvarn helt enkelt. Gunnar kommer från norrland som är förklaringen på hans norrlänska dialekt där han blev uppväxt i en liten by vid namn Abisko som gör honom helt ovan vid den stora staden som förklarar varför han frågar så många frågor i den stora staden. Han far som heter Torbjörn har lärt Gunnar allt han kan om bilar vilket förklarar hans intresse för bilar vad det än handlar om så älskar han bilar han kan köra bil, skjusa, trimma bil och allt man kan tänka sig med en bil. Gunnar är inte den personen som bryr sig riktigt mycket om pengar för att han inte riktigt någonsin har kännat riktigt mycket utan han har kännat så mycket att han kan hålla på med sin bil och ha råd med mat och vatten. Så nu hoppas Gunnar att han kan få fortsätta på sin historia och göra det han älskar mest.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag typ börjat spela på servern dagligen och jag har blivit insatt i min karaktär så jag skulle vilja få fortsätta på gunnars historia och han ska få göra det han älskar och få ett riktigt jobb (inte typ postnord) Varför kanske du undrar jo det är riktigt tråkigt att köra runt i en bil och inte få någon direkt interaktion med andra personer, som är det jag skulle vilja jobba med att prata med andra och eftersom min karaktär gillar bilar hade jag kunnat jobba på någon bilaffär eller typ ett los santos customs (autoexporten, vianor och mekonomen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna göra mer på servern och inte bara köra runt som postnord eller typ lala runt med massa randoms.

Hur hittade du Multistaden? jag kollade på svenska fivemservrar och ni är typ den enda med spelareså jag valde er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt jag skulle inte kunna spela rp om det inte skulle vara roligt och är just varför jag spelar på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte har te

råkade trycka enter så

sista frågan nej det gör jag inte men jag testat gå in på typ några andra engelska servrar men det är inget som har fastnar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka