Accepterad ST4LTH | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ST4LTH

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Görans Taxibolag AB

Vad heter du IRL? Edvin

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 250 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom just jag Känner att jag kan få igång taxi firman igen varför jag känner det jo det är för att jag har en extrodinär chef erfarenhet. Jag har sedan jag startade spela på servern önskat att jobba på taxin men eftersom taxi företaget gått i konkurs oberäkligt många gånger så har jag inte kunnit bli det än men som chef position så kommer jag kunna båda hålla i företaget och göra så vi får in pengar och klarar av det helt enkelt men även har roligt och tänker försöka vara på bästa ton både vid kolegorna men även mot kunderna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är väldigt bra på att köra bil (lagligt) varför kanske du undrar jo eftersom jag jobbat som polis och patrullerat staden, jag har även extrodinära erfarenheter som vice chef på marja lisa vilket är väldigt bra att ha när man ska få taxifirman att gå runt och inte göra som de tidigare gångerna den varit igång. Så kortfattat är jag en perfekt kandidat till chef jobbet på taxi firman både eftersom jag är en excellent förare men även kan yrket som chef och kommer göra allt i min makt för att få företaget att hållas igång

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gunnar, Gunnar Eriksson han är en man i sina bästa dar på 37 år med en bra barndom med fina föräldrar som får han att se ut som en som aldrig skulle kunna göra något dumt som är helt sant. han försöker vara trevlig prata med alla han träffar och vad han kan prata med personer, han är en pratkvarn helt enkelt. Gunnar kommer från norrland som är förklaringen på hans norrlänska dialekt där han blev uppväxt i en liten by vid namn Abisko som gör honom helt ovan vid den stora staden som förklarar varför han frågar så många frågor i den stora staden. Han far som heter Torbjörn har lärt Gunnar allt han kan om bilar vilket förklarar hans intresse för bilar vad det än handlar om så älskar han bilar han kan köra bil, skjusa, trimma bil och allt man kan tänka sig med en bil. Gunnar är inte den personen som bryr sig riktigt mycket om pengar för att han inte riktigt någonsin har kännat riktigt mycket utan han har kännat så mycket att han kan hålla på med sin bil och ha råd med mat och vatten. Så nu hoppas Gunnar att han kan få fortsätta på sin historia och göra det han älskar mest.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag Kommer vara inne så mycket som möjligt så måndag ti söndag klockan 17-20 vardagar och 17-23 helgdagar men ibland kommer självklart skolan först som kommer göra att jag inte kommer kunna vara inne men jag kommer försöka när jag kan hålla dessa tider

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamen för jag har ingen ide att sluta nu och om jag inte skulle bli chef kommer jag bara fortsätta som polis eftersom det är det jobbet jag just nu har och det är just nu inte trötnande men jag skulle vilja testa nya möjligheter som är varför jag vill bli taxi chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? mae om inte någon engelsk drift server när servern är nere

Har du läst våra Regler? jajamen och kan de utantill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka