Nekad ssco | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? ssco#5904

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Lövegård och han hade en helt okej upväxt hans pappa var snäll men han's mamma var inte så snäll hon hade adhd men hon tog medicin och Anton's pappa behövde säga till mamma'n att ta din medicin så att det inte blir någon olycka men nu är det bra. Mamma'n heter Sofia Larsson, Pappa'n heter Tim Lövegård. När Anton var 7 så åkte dem till spanien och var på semester det var varmt där. Nu har Anton en dröm att bli en bil mechanicher eller sälja bilar. Han brukar lyssna på Eddie Meduza och Lazze Stefanz han har några favorit låtar dem heter så här (midsommarnatt, Vandetta, Reaktorn läck i Barsebäcken och är det kärlek du behöver). han har 4 kompisar dem heter (Albin, Tony, Abdi och Vlad. Dem kompisarna brukar åka och cruisa genom stan de hade polisen efter sig en gång när de skulle prova top fart på deras 740 GL limo den topa 380 km/h. Nu är 740 limon trasig cylindrarna är sönder brända. Nu är Anton mest full på stan och han hade en moped som han bruka stegra på men inte längre nu har han fått den sold det tycker Anton är bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra i RP'n för att utveckla servern göra folk glada och göra ett bättre scenario. Jag kommer ta mitt rpande seriösare en någonsin. Typ folk vill köpa bilar hos sara's men de har knappt öpet någon gång så jag skulle vilja jobba där och göra folk glada jag kommer ihåg när jag köpte min första bil jag blev jätte glad han gjorde min dag han som solde bilen till mig och jag vill göra samma sak tillbaka till folk och sälja bilar och göra folks dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra servern en bättre plats hjälpa folk bygga kontakter och att göra långa och roliga scenarion och göra servern till en bättre RP och så folk kan ha mer roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska hålla hög RP nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att ha tråkigt.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att vi skulle testa denna rp någon gång och då tyckte jag det var tråkigt först för jag inte hade bil men nu så har jag fastnat på rp'n

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka