Accepterad ssco | Ban överklagan (troik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Ditt Hex-ID: 1100001431c0950

Vad är din discord tagg? Manaky#5904

Vem var det som bannade dig? troik

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var under polisjakt sen krockar jag och säger inte aj

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på polisstation ville ta av mina handbojor och frågar sercuritas om de kan ta av mina handbojor de hämtar polis och han tar av dem sen efter det frågar jag en kille om hans bil är till salu och han säger att det är en förtags bil innan det så körde jag för fort på fel sida av vägen och krockar och polisen åker fram till mig och jag säger inte aj som var av misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag borde sagt aj men det var så mycket som hände på just det tillfället så jag kunde inte tänka på vad jag skulle göra så jag hoppar ut ur bilen utan att säga någon och tar upp händerna för jag inte vill ha trubbel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 med denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att när jag krocka så kunde jag ha sagt aj men det gjorde jag tyvär inte för det var så mycket som hände just på samma tid

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att köra bra och säga aj så ofta jag kan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka