Nekad ssco | Ban överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Ditt Hex-ID: 1100001431c0950

Vad är din discord tagg? Manaky#5904

Vem var det som bannade dig? troik

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde för fort och sen körde om polisbil och krockar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på polisstationen och fråga om de kunde ta av mina hanbojor sen frågar jag en kille om hans bil är till salu då säger han nej det är en företags bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tror att jag inte gjorde någon fel power gaming är ju när man använder sig av omänskliga krafter

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att köra som normal männsika

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att köra bra och inte köra som en idiot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

skrev fel på Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.... jag körde för fort sen krocka jag och polisen stopar mig och jag för handbojor

nekad, du powergama visst under en polisjakt´. Du körde rätt in i en vägg och sa inte ens aj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka