Nekad ssco | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Ditt Hex-ID: 1100001431c0950

Vad är din discord tagg? ssco#5904

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging, ljuger i support, varför jag ljuger i support är för jag inte vill få skit och trubbel men det slutade dåligt ändå och jag borde inte gjort det för nu har jag inget att spela typ :(

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag försökte lura en kille på hans bil när vi skulle byta bilar med varandra och så ljuger jag i support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har köpt en mercedes c63 och han frågar om jag vill byta och jag är tveksam men så bestämmer jag mig för att säga ja och då vet jag inte vad som händer i mitt huvud så jag alt-f4

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är så att jag var på piren och chilla så kommer han killen i sin rolls-royce och frågar vill du byta sen går det typ 10 min och jag bestämmer mig att säga ja men det slutar med att jag lurar honom och det kommer inte hända igen. Jag lämnar också i öppet scenario det är combat- logging som är regel § 1.7 detta kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en P-BAN för min bror körde på min dator och gjorde staff diss

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bytt med han och så hade allt detta inte hänt då hade alla varit glada för det jag gjorde var jätte fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte ljuga mer jag ljuger inte ens ofta och så ska jag inte försöka lura mer folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka