Nekad ssco | Ansökan till Servervakt [PatrikTheStar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? ssco#5904

Ange ditt födelsedatum 17 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag - 14:45-21:45

tisdag - 14:40-21:00

onsdag - 15:00-22:00

torsdag - 14:45- 20:55

fredag - 14:00 - 00:30 eller 02:30

lördag - 08:00 - 01:00

söndag - 07:30 - 19:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett halvår (detta är inte mitt första konto)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. dem rpar som normalt och om de ser en person typ -failRP- -suntförnuft- eller någon då sparkar man eller bannar man den personen

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill åka runt och se till så allt funkar bra och så men jag brukar åka runt hela mapen även om jag inte är servervakt så därför tycker jag att jag ska bli servervakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är T.ex at min vän (IRL, IC) Slåss mot en kille och dom har en anledning att slåss så om killen då slår min vän medvetslös så kan jag inte Ressa min kompis för det blir både abuse och korruption för om min kompis hade gjort den andra killen medvetslös och jag inte skulle ressa. det är korruption. Abuse är T.ex att du ressar dig på att någon har skjutit dig medvetslös , Abuse är T.ex att du använder Revive för att du jag inte vill vara död. abuse är T.ex att du dör i ett scenario t.ex du blir dödade, medvetslös och sen ressar du dig själv när dom har gått då är det Abuse vilket är ett stort Regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka