Accepterad SsaR | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SsaR

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197991840489/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? SsaR#2810

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 1991

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bert krona,. Han är född 1991. Han kommer från en ganska fattig familj, så han vet hur det känns att vara på botten. I skolan var han okej och han har okej utbildning. Han har alltid varit intresserad av att göra samhället bättre för alla och är de senaste åren har han velat bli Bil Säljare, och nu är det perfekta tillfället. Han är lugn och sansad och vill inte ställa till med problem.
Bert har alltid varit bil-intresserad, men har aldrig haft råd att ha några coola bilar (bara några Volvos och Saabs) själv. Han har helt enkelt inte haft råd. Det här vill han ändra på. Han ska bli mer sparsam och skaffa sig ett bättre jobb.
När Bert var ung, var han atletisk och han har alltid gillat att springa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vil bli medlem på Unive för att jag har två andra kompisar som spelar här. Det jag kommer att bidra med är seriös och bra Rp. Jag kommer även att vara online ofta och jag kommer verkligen försöka att hålla mig till alla regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig Rp, och jag kommer att försöka skapa många scenarion. Jag kommer även att vara aktiv på serven och spela mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan acceptera att man inte behöver vinna alla scenarion, utan kan tillåta att motståndaren vinner och ibland spela för deras vinst.

Hur hittade du Unive? Jag hittad Unive genom en kompis som pratade väldigt mycket om Unive och hur bra det är och så har jag ju varit med förut.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka