Nekad SRP_Aztrexz | Chef-jobb ansökan [Bose]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1pos

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Emil Sundberg

Vad heter du på discord? CBT_Aztrexz#0827

Hur gammal är du? 09 (12år)

Hur många timmar har du på Fivem? 530timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har 2kompisar irl som har jobbat på bilförsäljning ic och då har jag fått testat så kan lite om själva ämnet jag har själv jobbat som qpark innan så jag vet hur man ger en faktura. det skulle vara en rolig upplevelse och ingen jobbar där för tillfälet jag vill även att unive och dom som kör på unive ska kunna köpa båtar så då tycker jag att jag borde bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat på qpark så kan lägga faktura och testat på bilförsäljning så kanske kan lite om hur man ställer ut båtar när nån vill köpa och kanske hur man ger nycklarna men är inte 100%

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Melker Olsson, Melker är i 36års åldern. Han växte upp med en alkoholiserad farsa som meckade med sina i bilar i garaget hela tiden. Detta ledde till ett stort bilintresse växte fram för Melker. Melkers drömjobb är att få jobba med bilar på heltid antingen som båt/bilförsäljare eller mekaniker. Utöver sitt båt/bilintresse är Melker en väldigt positiv och pratglad person som älskar att hitta på spontana saker.
Trots att han är uppvuxen med en alkoholiserad farsa som slog honom har Melker lyckats hålla sig borta från droger och kriminalitet. Melker civilstatus är singel, samt att han inte har några nära släktingar då hans pappa sitter i fängelse och hans mamma gått bort i en tragisk bilolycka. Melker jobbiga uppväxt har lätt till att han är väldigt konflikträdd och undviker gärna bråk, han tar väldigt bra han om personer som gör detsamma emot honom och han har väldigt nära till sina känslor.

Hur ofta kommer du vara inne? 15:30-21:00
13:20-21:00
14:30-21:00
14:30-21:00
15:00-01:00
12:00-01:00
12:00-21:00
ibland tidigare och ibland längre kan även bli kortare

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag för det är en bra rp server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka