Nekad Sri LankeN. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN.

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1LankeN.#0001

Vem var det som bannade dig? Frankish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Permadigen.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var så jävla dum och gjorde en minus rep där jag skrev att han var inkompetent. Det var så jävla dumt jag tyckte inte att han var inkompetent jag tyckte bara det blev så jävla fel för jag fick en muntlig av en staff och sen får jag indragen av en annan. Det är bara så konstigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade ut en efterbliven - rep på frankish jag tycker inte han är inkompetent utan snarare tvärtom han är jävligt smart och tar bra beslut. Det jag gjorde var jävligt fel och jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rätt. Men asså jag hade tappat orken av rp och bara ville sluta men jag visste inte hur jag skulle sluta så jag började bete mig dumt och gick runt och sköt mycket och dödade folk. Jag har ju så klart anledningar till varför jag dödade de men jag gjorde det för mycket. Och nu säger jag det rätt UT FUCK 100KORDIE RP Jag orkar inte leka mig "top shooter" eller något jag vill bara börja rpa. Fyfan 320 jag har sagt detta tidigare och jag har inte hållt det men nu får jag fan ta och börja rpa seriöst jag lovar att du kommer se bra rp ifrån mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes, Jag har blivit bannad för pwg, suntförnuft och staff diss. Jag har lärt mig av allt förutom staff diss och nu ska jag fan lära mig jag skiter i fullständigt jag ska börja ha respekt och rpa seriöst. Jag kommer ha respekt för varenda person i unives community. Jag svär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle fan inte gått med mina andra vänner som sköt mycket de var en av anledningarna till varför jag gick med plasthandskar, smink och inga skor. Jag kommer fan börja bete mig och rpa seriöst och dra åt helvete med de där jävla graphic packsen jag ska ha hög rpanade vägar och mods. Inge jävla 100kordie grejer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, förfan ni kommer se en förbättring av mig så inåt jag skäms för hur jag betett mig jag ber så hämskt mycket om ursäkt frankish.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka