Nekad Sri LankeN. | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN.

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170887219/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1Lankish#0457

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: .543.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade ljus voice changer. jag hade en låg voice changer jag ber om ursäkt och kommer höja min voice changer. 320 hjälpte mig med voice changer och jag hade den här pitchen på voice changern. jag rpar 22 år gammal och då ska man väl inte ha världens mörkaste röst. men jag fattar ändå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle göra en driveby med min allians. då så blev jag bannad av limpis för jag ej hade voice changer fast min voice changer app var på i datorn. och micen ig var voice changer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ej om jag ska vara ärlig, då 320 hjälpte mig med voice changern medan limpis vill att jag skulle höja det så jag vet ej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för powergaming men jag har lärt mig av de. dem flesta bannsen jag har fått var när jag var ny på servern. jag lär mig av mina misstag och detta ska jag fixa direkt. jag har nu höjt min voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, för jag visste ej att jag hade ljus röst för när jag tryckte på knappen hör mig själv så hade jag voice changer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer höja min voice changer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka