Nekad Sri LankeN. | Ban Överklagan (DifNoaH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN.

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? Sri LankeN#0457

Vem var det som bannade dig? Difnoah

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: .FGR.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fick ej bild ig. Jag tror han valde banna mig för att jag hade ett graphic pack med no trees jag märkde de direkt efter han drog mina roller. jag hade ej märkt det. har inte användt det i någon skottlossning för fördel utan endast av fps boost. jag tog bort det direkt och bytte till något man får ha. jag ber så hämskt jävla mycket om ursäkt. de var inte meningen sorry.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade support för att visa difnoah ett klipp där en kille sitter o pittar med sin bil som man ej får gö. i det klippet ser han att jag hade no trees på. de märkte ej jag. har inte så bra koll på sånt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt 100% och jag ber om ursäkt man får ej använda sig av tredje parts buggar. jag visste inte att de var så på graphic packet. och ber om ursäkt. det ska inte upprepas. och jag kommer aldrig använda något liknande igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för pwg och jag har tagit lärdom av dem. jag har inte gjort om dem. detta var bara så jävla dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte ens laddat ner packet. jag skulle kollat vad de innehåll och vad de var för något. i det. jag kommer aldrig göra något liknande igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att aldrig använda sådant igen. Jag gjorde de för fps och märkte ej no trees buggen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka