Accepterad Sri LankeN. | Ban Överklagan[Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sri LankeN.

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170887219/

Ditt Hex-ID: 110000148289e33

Vad är din discord tagg? 1Lankish#0457

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: .45.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag frågade min vän som jag inte träffat på länge om de var Han och alla kallar honom Zmilano ig och han heter de på dc så jag fattar varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick ur ig och spelade cs, sen när jag går in på servern står de mild ooc ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var fel och rätt för alla kallar honom de så vrf ska jag bara få ban för de. De var rätt för de var ooc ig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit blackad men aldrig gjort om samma problem som jag gjorde då. jag hade no props på. det var inte med meningen men jag har aldrig använt det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte skrivit så i twt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte hålla på sådant.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka