Accepterad Sri LankeN. | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN.

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170887219/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1Lankish#0457

Vem var det som bannade dig? Flow1z

Hur lång tid var din ban? 6 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: .56.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen valde banna mig för att en polis grep min vän och satt handbojor på honom sedan hoppade min vän in i våran bil med handbojor på. då drar han upp tazern och riktar den mot mig och min vän. och detta gjorde mig väldigt arg ig. för polisen behandla ej mig bra. Då så ringde jag hit mina vänner till sjukan för att hämta upp mig. och jag var väldigt arg på polisen så jag slog honom ett slag sedan drog vi.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en polis grep min vän och satt handbojor på honom sedan hoppade min vän in i våran bil med handbojor på. då drar han upp tazern och riktar den mot mig och min vän. och detta gjorde mig väldigt arg ig. för polisen behandla ej mig bra. Då så ringde jag hit mina vänner till sjukan för att hämta upp mig. och jag var väldigt arg på polisen så jag slog honom ett slag sedan drog vi.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, och nej, jag tyckte de var lite konstigt att jag blev bannad men inte min vän då han failrpa och slogs på sjukan med baseballträd. Men jag slog honom och de var suntförnuft så de tyckte jag var rätt. jag fattade att de var dumt gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för massa olika grejer fast de var när jag var ny och inte kunde rpa. jag blev bannad igår för mild ooc då jag skrev min väns namn som alla kallar honom och de var jag bannad för. de var nog hans steam namn eller något. för min vän kalla honom de ig så jag gjorde också det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte slagits. skulle inte ens varit delaktig i bråket på sjukhuset. jag förstår att de var riktigt jävla dumt och de kommer inte upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte göra något liknande. jag kommer inte slå någon på sjukhuset de var riktigt dumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka